sales

ΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΨΥΓΕΙΟ ΤΟΥ;

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Πανεπιστημίου La Paz, υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ του έργου ενός καλλιτέχνη και του δημιουργικού ερεθίσματος του εργασιακού του περιβάλλοντος.

Λέγεται ότι ο Hayez ζωγράφιζε μέσα στα δωμάτια του Βατικανού και ότι ο Vasari περνούσε περισσότερο χρόνο με τα έργα του Michelangelo από ό,τι με τη σύζυγό του.

Εν ολίγοις, όταν μια ιδιοφυΐα είναι περικυκλωμένη από τέχνη, δημιουργεί ακόμη περισσότερη τέχνη.

Είναι φυσικό να αναρωτηθούμε τι θα είχε συμβεί αν οι μεγάλοι του παρελθόντος ήταν σε θέση να έχουν ένα από τα μοντέλα της σειράς 50's της Smeg στο στούντιο τους.

Ίσως σήμερα θα μπορούσαμε να γιορτάζουμε το κυβιστικό FAB του Picasso και θα στεκόμασταν στην ουρά στο μουσείο για να δούμε το αριστούργημα "Γυναίκα με ψυγείο" και ο Duchamp θα παρουσίαζε το "Le réfrigérateur".

Θα πρέπει λοιπόν να καταλάβουμε, πόσο τυχεροί είναι οι σύγχρονοι καλλιτέχνες, δεδομένου ότι είναι οι μόνοι που είναι σε θέση να αξιοποιήσουν την ομορφιά των οικιακών συσκευών για να δώσουν μορφή στη δική τους ομορφιά. Ένα κομμάτι όπως αυτό που ο Ιταλο-Ολλανδός Selwyn Senatori έκανε (www.selwyn.nl). Ένας επιτυχημένος εκφραστής της νέο pop-art, ο Selwyn έδωσε το δικό του χρώμα και ύφος στην προσωπική συλλογή του από FAB και στη συνέχεια τα παρουσίασε σε μια όμορφη έκθεση στην Piazza Dam Pop-Up Gallery στο Άμστερνταμ.

Η οποία, συμπτωματικά, είναι και το στούντιό του.