sales

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΑΣΤΕΡΙ ΤΗΣ SMEG ΣΤΟ CHICAGO VIRGIN HOTEL

ΤΟ FAB5 ΧΡΩΜΑΤΊΖΕΙ ΤΟ VIRGIN HOTEL ΣΤΟ CHICAGO

Τα Virgin Hotels και ο ιδρυτής τους Sir Richard Branson, χτίζουν ένα πρόγραμμα πιστότητας μέσω της εξατομίκευσης και της στιγμιαίας ικανοποίησης και αυτό περιλαμβάνει και ό,τι βρουν οι επισκέπτες στο μίνι μπαρ τους. Το μίνι μπαρ γίνεται αμέσως το προσωπικό σεντούκι θησαυρού του επισκέπτη.

3162

Αυτό το νέο εγχείρημα δεν μπορεί να μην γίνει παρά με το πιο cool μίνι μπαρ της αγοράς, για να εξασφαλίσει την αίσθηση μοναδικότητας στους επισκέπτες: το SMEG FAB5, δίνει την δική του πινελιά χαρακτήρα και χρώματος με ένα έντονο κόκκινο σε κάθε δωμάτιο στο Virgin Hotel Chicago.

virgin-hotel-fab5-smeg2

Επικεντρωμένο γύρω από την εξατομίκευση, τις εκπλήξεις και την στιγμιαία ικανοποίηση, το Virgin’s The Know program χτίζει σε αυτό που ο Doug Carillo, αντιπρόεδρος πωλήσεων και μάρκετινγκ, αποκαλεί «ιερό δισκοπότηρο» της επόμενης γενιάς των προγραμμάτων πιστότητας.

"Επικεντρώνεται πραγματικά στις προτιμήσεις τους και στο πώς θα προσωποποιήσουμε τη διαμονή τους". Η Virgin υπόσχεται ένα "έκπληξη και χαρά" χαρακτηριστικό, ανταμείβοντας τους επισκέπτες.

"Οι καταναλωτές είναι πολύ πιο απαιτητικοί," λέει ο Bob Behrens, αντιπρόεδρος των προγραμμάτων ανταμοιβών για το The Ritz-Carlton Hotel Co. "... και θα πρέπει να είναι ικανοποιημένοι!"

2301

4181